New In´s & 2 birthday pics!

 Hola a todos!! Espero estén muy bien, pues aquí les dejo algunas de las fotos del día de mi cumpleaños...la verdad decidí no hacer una fiesta, primero pues el día la verdad no se prestaba para ello y además sentí que quería algo mas intimo por lo que solo fui a cenar con mi Mamá y mi Abuela.
Hello everyon! I hope you are all fine, so today I bring you a really quick post just with a few pics of my birthday...the truth is I decided I wanted no party this year, also, because the day wasn´t really suit for it and besides I wanted to have a more intimate day so I went to dinner with my Mom and my Grandma.
 Ese día también aproveche para hacer un pequeño shopping...pensé que ya tenia demasiadas camisas y la verdad ultimamente esta haciendo algo de calor así que invertí un poco de mi dinero en camisetas y también compre un par de zapatos y unos bellisimos lentes de sol!
That day I also took the time of doing a little shopping...I thought that I had too many shirts and lately its been quite hot so I invested my money on buying some new tshirts, I also bought a pair of shoes and sun glasses!
DKNY
American Rag Cie
Calvin Klein
Shoes and Sunnies - ALDO
xx Andy!

31 comments:

  1. OMG what a fabulous birthday!! That cake looks amazingly delicious! I love all your new clothes and accessories as well! So glad you had a great one. xoxo

    ReplyDelete
  2. Muchas Felicidades Andy !!
    me encantaron todas tus compras, las zapatillas increíbles ! Disfruta mucho de tu viaje !hasta la vuelta !

    Buen Finder semana

    Abrazos

    http://thetrendysurfer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Que buena pinta tenia el pastel!!!

    es casero?


    Me han encatado tus zapatos nuevos!!


    besos Andy!


    Adrien Loren

    ReplyDelete
  4. congrats andy! love the shoes
    xoxoxo

    ReplyDelete
  5. Love your new purchases!! The cake also looks soo yummy!!

    ReplyDelete
  6. happy birthday honey, hope you had an absolutely Fab day xxx

    ReplyDelete
  7. Que bellas tus gafas andy!!
    BTW te deje un award en mi blog espero te guste

    xx
    Rosa

    My Stylish Little Secret
    http://mystylishlittlesecret.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. la camiseta de calvin klein me parece chulisima. enhorabuena!!
    besos

    showroomdegarde.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. God is so wonderful!! You great man, I love all your posts))Chocolate is my love!!))
    xoxo

    ReplyDelete
  10. That is so nice to hear u wanted to spend your special day with your special ladies!:)
    Andy, my dear friend, can u believe me I would pick exactly the same things if I buy for my boyfriend??:) I don't know what I like more!!!!! Many many kisses for a lovely weekend!!!
    Jelena
    http://glamfabchameleon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Demasiada bellas tus adquisiciones, tus gafas me encantaron y las zapatillas estas super geniales, tienes buenos gusto y Andre me han dado unas ganas de comer un pastel así, que rico, se ve que la pasastes genial, sales super simpaticon en las fotos xo!

    ReplyDelete
  12. Felíz Cumple Andy!!! Wou ese pastel de chocolate si que se ve apetitoso!!! Muy buenas tus compras de cumpleaños, me encantaron los lentes de sol! Te deseo un excelente fin de semana y que sigan los festejos a lo Leonino, o sea, por una semana más :P Un besote gigaaaaaaaante!!!! XoXo

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Muchisimas felicidades por tu cumple atrasadas...me chifla Aldo!!!
    besos
    Esther

    ReplyDelete
  15. Andrew opino que si todos los bloggers recreemos esa foto hhaha :) oye el premio es las dos fotitos asi me lo dieron.. en verdad eran cuatro pero no queria agregarlos todos

    xx
    Rosa
    My Stylish Little Secret http://mystylishlittlesecret.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Andy, I am so glad that you had a great birthday! I am having a hard time deciding which of these t shirts are my favourite! I love the shoes! Any cake left for me??
    Hugs XX

    ReplyDelete
  17. Pues se ve que lo pasaste genial en tu cumpleaños, que bueno!!
    El pastel se ve delicioso, y los zapatos son divinos!!

    Un beso! :)

    ReplyDelete
  18. i think you had an amazing time on your birthday, am i right? i love all of those items, so, so cool!

    Costin M.

    ReplyDelete
  19. Those sneakers are amazing! Love them, love the color!! ;)


    xoxo
    Antonia

    fashionimperative.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Happy Birthday Andy!! That cake looks so yum and the shoes and glasses from Aldo are amazing! Great style as always ;-)
    Brande
    http://victoryvintageb.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Felicidades guapo!

    ;)


    Espero que luzcas mucho esos regalitos!

    Besos Chipless by Dave
    www.chiplessfashion.com
    All the Boys by Blanco en Chipless Fashion

    ReplyDelete
  22. I'm sorry, I'm I late....belated Happy birthday:)

    Hope your having a great time with your birthday:)

    ReplyDelete
  23. aiiii que pinta tiene la tartaaaaaaaa!!! Muchisimas felicidades :D

    xx

    www.sickbytrend.com

    ReplyDelete
  24. Muchísimas felicidades Andrés, espero que disfrutases del dia con tu familia, y del dia de shopping, que eso siempre va bien! haha Me gusta que encontraras inspiradores los videos, a mi me encantan... Un abrazo!

    ReplyDelete
  25. Omg it was your bday and i did not know?! Happy birthday amor, looks like you got some fabulous gifts, you deserve it! That cake looks so yummy!!!

    ReplyDelete
  26. Siento llegar tarde... pero muchíiiisimas felicidades!!
    Un besito,
    Sandra.

    ReplyDelete
  27. I want the cake! hungryyyy!!!!!!!1
    Have a nice day!
    kisses ♥
    marti
    Glamour Marmalade
    Facebook Page
    Twitter Page

    ReplyDelete

Thanks for your comments!